vrijdag 30 september 2016

Voor altijd jong

Hallo allemaal daar ben ik weer!

Vandaag moest ik voor ICT een foto opdracht maken, samen met andere klasgenootjes.
Dit moest gekoppeld worden aan het thema van de kinderboeken week: Voor altijd jong.
Wij hebben gekozen om Peter Pan uit te beelden, want in Neverland blijf je voor altijd jong!

We waren allemaal heel enthousiast om dit te doen. We moesten op school de foto maken, dus wij liepen allemaal in kostuum door de school. Super grappig natuurlijk, want iedereen kijkt naar je en denkt: Wat zijn zij nou aan het doen? Maar dat kon ons weinig schelen. Wij hadden het erg naar ons zin en daar gaat het om!

We hadden ook een paar grappige foto’s gemaakt. Als je die dan terug ziet, dan schiet je gewoon in de lach!
Ik hoop dat jullie de foto’s net zo leuk vinden als ik doe, want eerlijk gezegd ben ik er erg trots op!

Let’s go to Neverland,

Juf Suzan


Originele foto











Grappige foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten