zondag 2 oktober 2016

Het Loch Ness Monster

Daar ben ik weer!

Voor mijn beeldend moesten wij het Loch Ness monster tekenen, in een ansichtkaart.
Ik vond het persoonlijk best wel lastig om te verzinnen hoe het Loch Ness monster eruit ziet. Voor inspiratie heb ik plaatjes op het internet gezocht.

Uiteindelijke lijkt mijn monster wel een beetje op het Loch Ness monster, die gebruikt is in een kinderserie die ik vroeger altijd keek. Misschien ken je het wel: Phineas and Ferb.
Zij hebben ooit een aflevering gehad, dat ze opzoek gingen naar het Loch Ness monster. Hun Loch Ness monster bleek heel lief te zijn. In mijn versie is hij alleen een klein beetje enger, want dat was deel van de opdracht.

We hebben deze opdracht uitgevoerd door gebruik te maken van ecoline en Indische inkt. Dit geeft een heel cool effect. We moesten alleen wel heel voorzichtig werken, want het is erg moeilijk om uit je kleding te krijgen.

Ik vind het uiteindelijk wel een leuke ansichtkaart geworden. Ik hoop jullie ook!

Groetjes van juf Suzan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten