vrijdag 14 oktober 2016

Bozbezbozzel


Hallo allemaal,

Voor mijn beeldend les moest ik een Bozbezbozzel maken.
Nu hoor ik jullie al denken: Wat is dat?
Een Bozbezbozzel is een fantasie dier en, omdat het een fantasiedier is, kan je zelf bepalen hoe het eruit ziet. Een belangrijk puntje was, dat we geen plakband of lijm mochten gebruiken tijdens het maken van ons dier.

Ik heb deze opdracht samen gedaan met Jeanine Dros. Ons fantasie dier hebben wij een andere naam gegeven namelijk: Humespodeidon.
We hebben het vernoemd naar Griekse goden: Humes; de God van handel en de boodschapper van de goden en Poseidon; de God van de zee.

Persoonlijk ben ik er trots op! Ik vind het goed gelukt.
Ik hoop jullie ook.

Vrolijke groetjes,

Juf Suzan


Hieronder kan je mijn reflectie zien van ons fantasiedier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten